روی ایران تاکسی زورگیری شناسایی پلیس آگاهی

روی: ایران تاکسی زورگیری شناسایی پلیس آگاهی ماشین پراید اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات غیبت عجیب و بحث‌برانگیز عضو هیئت مدیره استقلال در روزهای گزینش شفر

تسنیم نوشت: هفته ای که گذشت رفت وآمدهایی زیادی در کلوب استقلال صورت گرفت که در نهایت منجر به گزینش وینفرد شفر به عنوان سرمربی تازه استقلال شد. رضا افتخاری بعد

غیبت عجیب و بحث‌برانگیز عضو هیئت مدیره استقلال در روزهای گزینش شفر

غیبت عجیب و بحث برانگیز عضو هیئت مدیره استقلال در روزهای گزینش شفر

عبارات مهم : توافق

عضو هیئت مدیره استقلال در هیچ کدام از جلسات گزینش سرمربی آبی پوشان حضور نداشت.

تسنیم نوشت: هفته ای که گذشت رفت وآمدهایی زیادی در کلوب استقلال صورت گرفت که در نهایت منجر به گزینش وینفرد شفر به عنوان سرمربی تازه استقلال شد. رضا افتخاری بعد از مذاکره با گزینه های مدنظر، جلسه ای با اعضای کمیته فنی برگزار کرد تا موافقت آنها را جهت گزینش شفر بگیرد. در این جلسه، جواد قراب و اکبر عباس ملکی از اعضای هیئت مدیره حضور داشتند ولی خبری از حسن زمانی نبود. او که به خاطر اظهارنظرهای صریح خود بارها در کانون توجهات قرار گرفته بود، این بار سکوت کرد.

غیبت عجیب و بحث‌برانگیز عضو هیئت مدیره استقلال در روزهای گزینش شفر

خبرنگار تسنیم با زمانی تماس گرفت تا علت غیبتش را بپرسد که عضو هیئت مدیره استقلال گفت: به علت درگیر بودن و شرکت در جلسات مجلس شورای اسلامی نتوانستم در جلسات کلوب استقلال شرکت کنم.

با وجود اظهار نظر زمانی، به نظر می رسد غیبت او به پرسشها دیگری ارتباط داشته باشد. ظاهراً عضو هیئت مدیره استقلال از روند گزینش وینفرد شفر ناراحت هست. در آخرین جلسه هیئت مدیره، قرار بر این بود که رزومه 6 مربی به وسیله اعضای کمیته فنی بررسی و بعد از جمع بندی در مورد سه گزینه نهایی، گزارش آن تحویل هیئت مدیره شود، در این میان، رضا افتخاری مدیرعامل کلوب بعد از صحبت با چندینه گزینه، با شفر به توافق رسید و جلسه ای را با کمیته فنی برگزار کرد تا خبر از توافق با شفر بدهد.

تسنیم نوشت: هفته ای که گذشت رفت وآمدهایی زیادی در کلوب استقلال صورت گرفت که در نهایت منجر به گزینش وینفرد شفر به عنوان سرمربی تازه استقلال شد. رضا افتخاری بعد

در این جلسه، افتخاری اعضای کمیشته فنی را متقاعد می کند که گزینش او از هر جهت به سود استقلال هست. اعضای کمیته فنی هم با گزینش شفر موافقت می کنند. افتخاری هم از همه اعضا امضا می گیرد که آنها موافق گزینش شفر بوده اند، در این بین، ملکی و قراب در جریان مذاکرات با شفر بودند و مدام در کلوب استقلال حضور پیدا می کردند، ولی خبری از زمانی نبود. این مسئله یکی از دلایل ناراحتی زمانی بوده و موارد دیگری هم وجود دارد که قرار شده است در جلسه هفته آینده، عضو هیئت مدیره آن را مطرح کند.

واژه های کلیدی: توافق | افتخاری | استقلال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار